čtvrtek 1. prosince 2011

Pár videí Kubovy práce.

      Konečně přidám i pár videí, jak náš Kuba pracuje. Sice jsou už z dávné minulosti, tudíž pro Kubu už dost lehké, ale třeba pro inspiraci (a taky se musíme alespoň trošku pochlubit, protože po narkóze začínáme tak nějak trošku od začátku).

(pozn.: nepřišla jsem na tu šílenou záhadu, ale každé video se mi nahrálo jednou tak dlouhé...... druhá polovina je vždy kopií té první, ale bez zvuku)







   







     A protože máme i jednu velkou novinku, přihodím ještě jedno video, které nemá s úkoly nic společného. Po narkóze se nám sice zhroutilo kde co, ale jedna úžasná věc nám přibyla. Kuba začal krásně imitovat, a tak toho hojně využíváme a zkoušíme "znakovat". Vzhledem k tomu, že je Kubovi skoro pět let a stále ani slůvkem nepromluvil, znakování by pro nás byla úžasná náhrada komunikace..... jak jsem již několikrát za posledních pár dní slyšela - znakování je o level výš než obrázky. Takže podporu máme za všech stran. Teď už jen, aby to Kubu stále tolik bavilo.


4 komentáře:

  1. Radko, odkud máte ty puzzle? Dala bych to jako typ kamarádce, mají diagnozu čerstvou a klučina jim dává dost zabrat...
    No co napsat - šikula je Kubík!!!! krásný kluk, na posledním videu je kouzelný:-))
    Jezi

    OdpovědětVymazat
  2. Holky, opět díky moc za chválu. :)
    Jezi, myslíš tu loď a rybu z prvního videa? My jsme je prvně taky viděli až ve školce a pak jsme na ně náhodou narazila v Pompu. Jsou od Waderu a tady máš odkaz - koukala jsem, že jich mají mnohem víc.
    http://www.mechanicke-hracky.cz/wader-baby-puzzle-9-modelu.html

    OdpovědětVymazat
  3. Dobry den,mam syna (3roky) a všimla jsem si par věcí v komunikaci co nejsou zrovna v pořádku,....lékaři nam tvrdí že to vypadá na autismus,....mažel vypada že se s tim nesrovna bo tvrdi že z nej dělam blbečka nebo buhvi co a že doktoři vymýšlí hovadiny!Jsem z toho ve stresu bo vím a tuším že autisti jsou chytří jen se u nich stalo něco co narušilo jejich komunikaci!jsem z toho dost vyplašená musíme to zvládnout alespon my dva s malym a prarodiči ale kdyby to pochopil i manžel a pomohl by bylo by to fajn!Holky pokud můžete prosím napište mi email poradte mi jak tomu lepe porozumět jak to malemu ulehčit atd děkuju moc Luci ....kleo.luci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat