pondělí 5. dubna 2010

Nouzový režim

     Včera bylo parádně. Na oběd dorazila návštěva, ugrilovali jsme si k obědu masíčko a kluci řádili - spokojení, že tu mají babičku se strejdou. Večer jsme sice padli všichni únavou, ale spokojení. Zato dnešní ráno!!!
     Jen co jsem otevřela oči, věděla jsem, že dnešek bude jedna velká krize. Hlava - třeští.... migréna - a šílená!!! A manžel jde zrovna dneska pomáhat kamarádovi stěhovat. Samozřejmě, jako naschvál. Bolesti se stupňují, takže dneska nasazuji nouzový režim - dneska uvařím rychlovku. Ještě že jsme měli doma květák. Polévka i mozeček jsou hned - Patrik jí obojí a Kuba snědl kupodivu polévku i brambory (samozřejmě už bez květáku, ale i tak je to úspěch) - nějak se nám poslední dny zase daří. Před obědem jsme pustili pohádky a pokusila jsem se kluky udržet v klidu a po obědě jsem se pokusila je zabavit... Zadařilo se!!! Zítra je velikonoční pondělí? Obarvíme vejce!!! Cokoliv kulatého milují a barvy taktéž. Sice jsem zapomněla, jak je občas vyčerpávající Patrikovi něco vysvětlit, ale nakonec jsme zvládli, kluci se bavili, byli hodní a spokojení. Zadařilo se. (žluté vejce je Kubovo a modré Paťkovo)
     Teď už jen počkat na tatínka a nedá se nic dělat, ale dneska budu sobecká. Hned jak dorazí, jdu si lehnout. Naštěstí má Michal pochopení. Kuba nakonec usnul se mnou a tak se chlapi sbalili a šli se proběhnout ven. Hodinka klidu a jak pomohla.
                                                                                                                                      

Žádné komentáře:

Okomentovat